Amintirile nu mor, doar se prafuiesc

Trăiește clipa .... aș vrea să pot începe cu aceste 2 cuvinte. Este bine să ne bucurăm de prezent deși de cele mai multe ori ne hrănim cu amintiri. Atunci când spun amintiri mă gândesc la lucruri frumoase, mă gândesc la copilăria frumoasă pe care am avut-o, la bunicii pe care nu îi mai am de foarte mult timp, de dragostea părinților mei. Sunt vechi aceste amintiri și chiar dacă nu am foarte multe poze din acele vremuri îmi sunt foarte proaspete în minte.
Tehnologia a evoluat și acum orice eveniment important este pus în evidență atât în format vido cât și foto. Dacă tot veni vorba de aceste momente mă bucur că cele mai importante momente din viața mea sunt la loc sigur. Mă refer la nuntă și ulterior la botez.
Nu cred că aș putea să spun care este cea mai frumoasă amintire din viața mea pentru că fiecare are frumusețea ei. În momentul în care am făcut nunta acela a fost cel mai important moment, a venit botezul copilului care evident a trecut pe primul plan, a urmat ședințele foto cu Criss care a crescut și crește foarte repede iar eu vreau să mă bucur de fiecare moment alături de ea. Pe de altă parte iubesc să pozez pentru blog și să admir pozele mai vechi sau să observ micile diferențe.
Aceste poze sunt doar câteva amintiri din ședințele foto pentru blog în care a apărut și Criss.
Am scris acest articol la provocarea Joker Event Club, agenție de servicii filmare, fotografie, sonorizare și lumini, pentru evenimentul tău.

Etichete: , ,