Keep on moving

Trebuie să faceți mișcare ca să vă mențineți în formă și ca să puneți sângele în mișcare. În mod normal este recomandat să faceți zilnic măcar 30 minute de mers pe jos. Deși poate acest lucru nu vi se pare solicitant organismul cere și puțină mișcare. În ziua de astăzi mergem la muncă unde ne petrecem 90% din timp pe scaun, ajungem acasă și după ce mai facem câteva treburi prin casă ne așezăm puțin la televizor sau de ce nu ne lungim puțin în pat să citim o carte.

Recunosc că atunci când eram copil făceam extrem de multă mișcare. Am fost un copil tare energic și ora de sport era printre preferatele mele pentru că adoram competiția și pentru că eram mai mereu printre primele locuri.
În Mamaia are loc cea mai mare oră de sport pe 1 august începând cu ora 9.00 în Piațeta Perla. Toată lumea trebuie să fie prezentă pentru puțină mișcare. Intrarea este liberă iar participarea se finalizează cu premii pentru cei mai buni dintre voi. Veți putea alege între:
… Si multe altele
Cu siguranță sunteți buni la unul dintre aceste sporturi așa că eu vă sfătuiesc să participați cu toții și cu siguranță veți pleca cu amintiri cât mai plăcute. Mai multe detalii despre eveniment găsiți pagina de facebook a evenimentului.

Cea mai mare oră de sport ajunge la mare, așadar nu am ratat momentul sa lansez o noua provocare: miscare în funcție de personalitate! Eu aș alege Kangoo Jumps. Am folosit ghetele specifice acestui sport și îmi place senzația de a țopăi cu ele. Până nu te urci pe acele ghete nu ai de unde să știi cât de solicitant este acest sport și cât de mult poți slăbi cu ajutorul lor.

Nu uitați că pe 1 august începând cu ora 9.00 să fiți echipați cât mai comod pentru că ne găsim în Mamaia la Piațeta Perla!

Etichete: , , ,