Review Sampon + Balsam cu lapte de capră

Acum ceva timp am început eu să mă plâng că îmi cade părul și nu găsesc o soluție pentru a stopa acest lucru. O cunoștință mi-a recomandat să folosesc șamponul împreună cu balsamul din lapte de capră pentru că face minuni. Am căutat câteva review-uri să văd ce spun fetele care au încercat aceste produse și am găsit numai cuvinte frumoase. Am zis că l-am prins pe Dumnezeu de-un picior și că am găsit soluția tuturor problemelor.
Nu le-am găsit nicăieri în magazine așa că le-am comandat după internet. Găsiți aici postarea referitoare la farmacia de la care le-am cumpărat plus preț. Atunci când le-am comandat am mai convins o prietenă să le încerce și ea așa că am început folosirea lor în același timp.

În primul rând am fost puțin dezamăgită de cum le-am primit pentru că dintr-un produs era deja scurs ceva produs ... bănuiesc că nu a fost prins cum trebuie capacul deși fiecare flacon avea scotch în dreptul capacului pe semne că nu era prima dată când se întâmpla un incident de genul ăsta.

Ambele produse sunt produse în Rusia și au 600 ml ... o cantitate destul de generoasă. Eticheta produselor este în rusă și aplicată o etichetă pe care sunt trecute denumirea produsului pentru că pot fi foarte ușor de confundat șamponul și balsamul.

Să vă spun ce scrie pe eticheta șamponului "sursă naturală de vitamine, minerale și nutrienți. Hrănește intensiv, regenerează și întărește firele de păr. Conferă strălucire și un aspect sănătos.Șamponul este îmbogățit cu proteine de grâu și elastină(refac structura părului, conferă rezistență, stimulează creșterea firelor de păr)".

Părerea mea este că pentru început am fost foarte încrezătoare în puterile lui și am folosit doar acest șampon de fiecare dată. După ce îl foloseam părul meu era foarte uscat și încâlcit(ceea ce nu mi s-a mai întâmplat cu nici un alt șampon) și nici măcar nu îmi puteam băga mâna prin păr. La început chiar nu îmi mai cădea părul sau era o chestie psihică și din cauza asta nu vedeam nici un fir de păr pe covor și culmea am vorbit cu prietena mea și ea susținea că nu îi mai cade părul.

După un timp(când am ajuns pe la jumătatea flaconului) deja nu mai vedeam nimic deosebit ba din contra au început să îmi apară niște cojițe de la el și parcă părul îmi cădea la fel de mult m-am gândit să o întreb și pe prietena mea. Ea nu a avut probleme cu cojițele însă și ea a zis că îi cade părul la fel ca până acum.

Concluzia ar fi că acest șampon nu a avut nici un efect asupra părului meu și nu îl recomand deloc.

Despre balsamul cu lapte de capră nu am prea multe de spus pentru că sunt sigură că o mare parte din produs va sfârși la gunoi. După ce foloseam șamponul și îmi încâlcea părul de nu mai aveam ce să fac la aplicarea balsamului vedeam o mică schimbare în sensul că puteam să îmi bag câtuși de cât mâna în păr și se mai netezea puțin. Consistența și mirosul șamponului este aproape identică cu cea a balsamului

Nu recomand acest balsam și cred că orice alt balsam din comerț își face treaba mai bine ca acesta.

Etichete: , , ,