Un cadou pentru voi

Mă gândesc să organizez un concurs însă nu m-am decis asupra premiilor pe care le voi oferi. Până atunci am un cadou .....

Anul trecut în vară mi-am cumpărat o bluză după www.bonprix.ro pe care am așteptat-o ceva timp împreună cu o rochiță. Niciuna nu a fost pe placul meu și nu le-am purtat niciodată dar nici nu le-am returnat. Vreau să ofer bluza de culoare neagră unei persoane care poartă mărimea M pentru că este păcat să o țin undeva în șifonier.

Înainte de a vă înscrie în tragerea la sorți trebuie să știți că bluza este mărimea M și condițiile sunt foarte simple să mă urmăriți prin google friend connect(persoane interesate) și pentru cine vrea poate da share la această postare. Lasați-mi un comentariu cu numele cu care mă urmăriți prin GFC(google friend connect) și o adresă de mail unde să vă caut în eventualitatea că sunteți câștigătoare.

Pe  16 iunie 2013 la ora 18.00 se încheie inscrierile și am să aleg o fericită posesoare a acestei bluze cu ajutorul random.

Etichete: ,