Achizitii De Purtat


Am promis acum câteva zile că vă voi arăta ce mi-am cumpărat eu după De Purtat. De obicei mă țin de promisiuni și nu am uitat că vă sunt datoare cu o postare referitoare la cumpărăturile mele făcute în Barcelona însă niciodată nu găsesc timp și bună dispoziție să mă apuc de pozat .... mai ales că am ceva poze de pus.

Să vă arăt frumusețile cumpărate după De Purtat pentru început
Deși îmi plăceau mult când mi i-am cumpărat nu i-am purtat niciodată dar cu siguranță în această vară le fac inaugurarea
Sincer vorbind am fost de-a dreptul înnebunită după acest model de balerini și mi-am cumpărat 2 perechi. Diferență era făcută de culorile din vârf însă nu cu mult. Sunt extraordinar de comozi, foarte practici și ușor de asortat așa că o pereche am cam ciufulit-o toamna trecută.
Pantofii aștia mi i-am cumpărat de revelion pentru ca aveam o rochiță crem ... maronie și se potrivea perfect cu catarama. Deși tocul este unul generos am rezistat cu brio pe ei toată seara plus un picuț de dans .... dar asta nu din cauza pantofilor ci din cauza faptului că nu dansez eu foarte mult.
Când am deschis dulapul pe lângă încălțămintea arătată am dat peste acești 
balerini sport pe care îi ador. 

Care pereche vă place cel mai mult? Ai cumpărat vreo pereche de încălțăminte după De Purtat?

Etichete: , , , , ,