Usor de slabit

Cine nu și-ar dori să slăbească câteva kilograme sau mai multe?! Eu sincer mi-as dori să slăbesc 4-5 kilograme însă nu fac nici un efort pentru asta ... îmi mai aduc aminte de ele din când în când însă dacă văd ceva bun nu ezit să mânânc.

Am descoperit un site foarte drăguț care cu siguranță vă va capta atenția. INFIT este un site foarte complex cu exerciții care le poți face pentru diverse părți ale corpului, cu rețete de slăbit sau cum poți mânca sănătos fără să te îngrași, cure, diete, sfaturi ale specialiștilor, are și o secțiune de sănătate și frumusețe și diverse calculatoare pentru greutatea ideală,etc.

Ce nu îmi place pe INFIT sunt pastilele pentru slăbit, detoxifiere sau pentru ce or mai fi ele. Nu sunt de acord să luam pastile pentru acest motiv și nici nu cred că voi fi vreodată.

Mi-au plăcut mult exercițiile prezentate și vă arăt și vouă unul din ele însă pe site-ul lor găsiți mai multe.
Cum vi se pare site-ul?!

Etichete: , , , , , ,