Five Days in Barcelona part 2

Îmi era frică ca nu pot pune multe poze într-o singură postare și la rugămintea unor prieteni am zis să vă mai arăt niște poze și să vă mai povestesc niște peripeții.

Când am plecat am zis că în Barcelona e cu 10 - 12 grade mai mult ca în România drept pentru care mi-am luat și o gecuță mai subțire pe care nici măcar nu am îmbrăcat-o pentru că acolo nu a fost atât de cald. În ultima zi a fost mai mult soare și mergea gecuța însă plecând de dimineață de la hotel și cum bagajul meu trebuia să fie mai puțin voluminos m-am îmbrăcat cu aceași geacă. În concluzie am cărat o grămadă de haine inutil de acasă.

În prima postare am uitat să vă arăt cât de frumos este La Boqueria de unde cu siguranță nu ai cum să pleci cu mâna goală.









Am tot citit eu pe net ce să beau și ce să mănânc când voi ajunge în Barcelona. Când m-am oprit la primul restaurant am zis să îmi iau și eu un pahar de vin cava(un vin specific locului). Paharul costa 4 euro dar am zis ... eu nu merit?! Normal era vin spumos și nimic mai mult. Consider că puteam să beau absolut orice pentru că nu a fost nimic special.
Asta este pizza Quatro Stagioni(10 euro) și halbă de bere mare care a fost 5 euro.



La boqueria am mâncat calamari 10 euro poția(ultima farfurie), caracatiță 15 euro și frcute de mare 25 euro. Toate sunt foarte bune și gustoase însă nu vă așteptați să vă săturați dintr-o farfurie.

Portul este foarte frumos și îl găsiți la capătul străzii Rambla. Arată foarte bine și tot aici găsiți un mall pe apă însă magazinele din interior nu m-au impresionat.
La întoarcerea către aeroport am luat Aerobus-ul. Sunt 2 astfel de autobuze A1 și A2 și cum nu știam exact care ne duce unde trebuie am zis că luam unul din ele urmând ca la destinație să vedem dacă l-am luat pe cel bun. În pița Catalunya (unde este și capătul) când să ne urcăm am fost întrebați cu ce companie zburăm și astfel ne-am dat seama că A2 era pentru terminalul 2 și că pentru cei cu Blue Air trebuia să luam A2. Să întrebați înainte de a vă urca pentru că nu puteți merge pe jos de la un terminal la altul.

Etichete: , , ,