Achiziții SH

Urmăresc câteva fete care îmi plac foarte mult postările lor și le urmăresc blogul cu plăcere. Dintre acele fete face parte și Andreea care are blogul www.neverspoiledenough.blogspot.ro

Ea a organizat un blogsale (cum am văzut la foarte multe fete) și a pus diferite cosmetice la vânzare. Mi-au plăcut foarte multe niște farduri Yves Rocher și am zis că trebuie să le iau eu să le încerc. Am luat legătura cu Andreea și a fost foarte drăguță și înțelegătoare.

Astea sunt fardurile cumpărate
Cadou din partea ei am primit o ojă foarte drăguță și o monstră de fond de ten pe care am uitat să o pozez.

Am fost foarte fericită când am intrat în posesia coletului și cred că am să mai particip la astfel de blogsale-uri pentru că eu una am fost mulțumită!



 Vă plac fardurile Yves Rocher?

Etichete: , , ,