Licitatie Bijuterii

Astăzi va avea loc o licitație de bijuterii hand made. Pentru a participa trebuie să intrați pe contul personal Kamy Bijoux.

Licitația se desfășoară pe pagina mea de facebook. Licitația va începe pe 20 decembrie 2012 ora 17:00 și se termină pe 20 decembrie 2012 la ora 19:00

Condiții de participare la licitatie:

1. Licitatia se desfasoara pe pagina mea personala http://www.facebook.com/kbijoux?ref=ts&fref=ts si trebuie sa tineti cont de faptul ca cine va vrea sa participe trebuie sa imi ceara prietenie. Am hotarat ca licitatia sa se tina aici datorita faptului ca atunci cand am facut-o pe pagina cu like-uri aceasta bloca unele comentarii si au existat probleme.

2. Licitatia fiecarui produs incepe de la 1 leu
3. Castigatorul licitatiei este persoana care liciteaza ultima oara si care are cel mai mare pret.
4. Persoanele care castiga bijuteriile si nu sunt din Galati vor trebui sa plateasca 7 lei pentru transportul prin posta sau 3 lei pentru transfer bancar.

Etichete: , ,