Haul Balea & Farmasi

Îmi doream să ajung la DM să îmi mai cumpăr câte ceva așa că înainte de Crăciun am ajuns la REAL și am intrat puțin și la DM. Nu mi-am luat mare lucru însă important este că nu am pleat cu mâna goală.

Mi-am cumpărat un balsam de buze cu zmeură pe care nu l-am mai încercat însă m-a tentat aroma de zmeură(a costat 4,99 lei), sare de baie pentru picioare cu lemongras și mentă care este indicat să fie folosită de 2 ori(a costat 2,99 lei) și o mască de față cu argilă din marea moartă(a costat 3,19 lei).

Am vrut să îmi iau și niște oje și am ales marca TRENDY (7,5 lei bucata) iar tura asta am vrut o ojă mai deschisă și una un albastru închis.

Nu am încercat niciodată fardurile FARMASI și mi-am ales unul cu 4 culori pe care am dat 12,5 lei. M-am machiat cu el de Crăciun însă totul s-a întâmplat atât de repede încât nu am mai reușit să îmi fac și poze .... data viitoare.

Vă doresc un week-end plăcut!

Etichete: , , , , , , ,