Comanda Yves Rocher decembrie

Fiind în baza de date Yves Rocher am fost sunată pentru a mi se face o ofertă. Oferta consta în transport gratuit pentru orice fel de comandă plus un cadou surpriză. Sincer vorbind nu era în plan să dau o comandă însă când am auzit de transport gratuit și un produs cadou nu m-am putut abține.

Comanda pe care am dat-o a fost un gel de duș cu căpșuni(sau zmeură nu mai știu exact) de 400 ml în valoare de 25 lei. Aștept să primesc comanda și am să vă arăt și cadoul primit.

Informații despre campania Yves Rocher din decembrie :
-50 % pentru 1 produs la alegere. Reducerea se aplică automat produsului cel mai scump din coșul de cumpărături. Cu excepția promoțiilor, a seturilor, a produselor cu bulină verde și a produselor în ediție limitată de iarnă.
Cheltuieli de expediere oferite pentru comenzi mai mari de 79 RON.
1 Surpriza din 3 la alegere pentru orice comandă mai mare de 39 RON.
In luna decembrie au 3 surprize la alegere :
- Apă de parfum Comme une Evidence
- Trusă portfard
- Lapte parfumat pentru corp Iris Noir

Etichete: , , , , ,