Stălucire de STAR

Având în ultimul timp nu am mai făcut nimic deosebit și că am navigat pe paginile internetului mai toată ziua am zis să vă mai arăt niște hăinuțe.

De această dată site-ul este STAR SHINERS

Am găsit această salopetă drăguță .... și acum cu siguranță toată lumea se gândește că afară e frig și eu vă arăt chestii din astea lejere de vară. Oricum pe principiul că vara îmi cumpăr car și vara sanie am zis că e bine de știut și de ce nu de achiziționat.
Trench scurt
Rochie Innocent Lady
Rochie tricotată
Rochie Desire Grey
Pulover Diamond
Și o părere personală  ..... manechinele pe care le avea până acum Star Shiners erau mult prea piți ... nu că acum au rezolvat în totalitate această problemă dar câtuși de cât au făcut ceva în sensul ăsta. Oricum la urma urmei produsul pe care îl achiziționezi contează ...



Etichete: , ,