NOTD: Sweet & Natural

Trebuie să recunosc că sunt înnebunită după ojele mai mult sau mai puțin roșii drept pentru care atunci când am vrut să mă dau cu o ojă mai deschisă mi-am dat seama că nu am.

Când am fost ultima dată la cumpărături mi-am cumpărat 2 oje. Una cu o tentă vișinie să zic deși nu știu cum aș putea numi această culoare și o ojă mai deschisă gen piersicuță. Postarea cu ambele oje o găsiți aici.

După cum v-am spus ambele oje sunt de la Farmasi. Mai am oje de la această firmă și îmi plac mult. Astăzi mi-am făcut manichiura cu oja Farmasi nr 20(eu am numit-o piersicuță) și m-am umplut de nervi. Oja face brazde și se usucă foarte repede și chiar am avut impresia atunci când m-am dat că nici măcar nu s-a întins uniform.

Am vrut să vă arăt și vouă problema asta însă mie mi se pare că în poze nu iese in evidență acest lucru și chiar îmi plac pozele care au ieșit și manichiura se vede bine! Am început să mă laud .... vă las pe voi să vă dați cu părerea.


Etichete: , , , ,