It's time for Fashion

FashionUp este primul mall online din România care comercializează peste 500 de branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, de la cele mai renumite branduri naționale și internaționale.

Livrarea comenzilor FashionUp se face pe întreg teritoriul României prin curierat rapid. Taxe de livrare este de 14.9 lei pentru comenzi mai mici de 150 de lei. Transportul e gratuit pentru comenzi mai mari de 150 de lei.

Numai în acest week-end tricotaje de la Carmen Giurgiu cu 50% reducere pe FashionUP

Îmi place această rochiță. Are o notă de eleganță aparte și în plus îmi plac mult și botinele purtate de model. Găsiți  aici această rochiță.
Foarte drăguță această geantă. oare pentru ca este pe roz?!

În primă fază mi-a plăcut această geantă însă când am mărit puțin imaginea și am văzut că e lucioasă ... nu am mai fost atât de înnebunită după ea. Vouă vă place? O găsiți aici

Geantă office


Colierul ăsta cred că se vede perfect peste o cămășuță

Arată bine acest pulover ... sau arată bine pe acest model însă mie nu prea îmi plac bluzele care nu subliniază deloc talia. Îl găsiți aici




 Puloverașul ăsta pe lângă faptul că arată bine are și un preț ok





Superb cardigan

Un plus pentru acest site îl reprezintă alert promo. Dacă selectezi această opțiune te va anunța atunci când unul din produsele pe care tu ți le dorești va avea un preț mai mic.

Spor la shopping !!!

Etichete: , , ,