GGF new website ... Is it Gianfranco Ferre?!

Magazinele online apar ca ciupercile după ploaie .... cel puțin asta e părerea mea.

De fiecare dată trebuie să intri pe 2 sau 3 site-uri cel puțin să găsești ca să îți poți găsi ceea ce îți dorești sau pentru a găsi ceva mai deosebit.

Am primit pe mail un newsletter cu un astfel de magazin și mă gândeam să nu țin acest lucru doar pentru mine.



Am aruncat o privire pe site-ul www.ggf.ro și nu am găsit foarte multe produse, poate că sunt la început, iar prețurile sunt accesibile. Ce nu mi-a plăcut .... am găsit destul de puține lucruri pe gustul meu.
Rochie Black Beauty - 89,40



Bluza White Baby Doll Liu Jo - 71,40 lei


Pantofi Balck Swan Liu Jo - 95,40 lei

Mai multe nu am găsit să vă arăt. 

Voi ce magazin online urmăriți?




Etichete: , ,