Ingramadeala la Shoping

Ieri am auzit o reclama a magazinului REAL prin care spunea ca daca faci cumparaturi de la ei pe data de 19.04.2010 ti se returneaza TVA-ul. O promotie buna avand in vedere ca se mai reducea pretul putin.

Cand am ajuns la magazin erau afise prin care se spunea ca valoarea minima a cumparaturilor, ca sa poti beneficia de aceasta oferta, era de 50 lei iar reducerea de care se vorbea ... nu primeai nici un ban inapoi ci primeai un vocher care echivala TVA-ul bonului tau de cumparaturi si care il puteai folosi oricand pana la sfarsitul lunii.

Nu mi-a venit sa cred ceea ce am vazut in REAL. Era full de oameni de nu aveai loc sa te misti ..... care isi umplea carutul cu sucuri, apa si ce mai avea nevoie, unii trageau de televizoare si alte electrocasnice. Parerea mea ca era cam la fel de multa ca de craciun, revelion daca nu chiar mai multa!

O idee buna de afaceri!!!

Etichete: , ,