Frica de moarte determina vaccinarea impotriva AH1N1


Pentru că în urmă cu doar câteva zile, virusul AH1N1 a influenţat decesul “cârcotaşului” Toni, se pare cp frica de moarte a determinat populaţia să ia cu asalt spitalele pentru vaccinare. De teamă să nu se îmbolnavească de gripa porcină, şi influenţaţi de efectul drastic pe care-l poate avea aceasta împotriva organismului uman, oamenii au hotărât să se vaccineze împotriva AH1N1.
Am ascultat aseară ceea ce spunea Streinu despre virusul AH1N1. Este adevărat că a indus panică în rândul tuturor celor care l-au ascultat şi asta a determinat multă lume să meargă să se vaccineze.
Eu una nu sunt convinsă că acest vaccin chiar este bun ... sau poate că este bun pentru că nu mă pot infectă cu acest virus dar am auzit că în timp ataca sistemul imunitar. Andreea Esca a spus că are informaţii că aproape75% din medici nu s-au vaccinat. De ce oare?!
Acum cateva luni am vazut câteva filmuleţe a unor persoane care spuneau că virusul nu este tocmai bun!!!! Nu ştiu ce să cred şi ce să fac? Să mă vaccinez oare împotriva acestui virus?!

Etichete: , ,