Cine înşeală mai mult: femeile sau bărbaţii?


Parerea mea ca răspunsul la această întrebare diferă ... unii susţin că femeia alţii că bărbaţii.
Eu una inclin să cred că bărbaţii sunt cei care înşeală cel mai des. Statistic, este evident că bărbatul înşeală mai frecvent din simplul motiv că-i este mai uşor. Bărbatul înseală pentru sex, din varii motive. Prin urmare, îi este mult mai uşor să se detaşeze şi să revină a doua zi la parteneră, ca şi cum nimic nu s-ar fi întamplat. În schimb, femeile care înşeală se implica afectiv.
Încă o problemă dacă un bărbat este prins în patul unei femei se se spune: "E băiat bun, dar are o slăbiciune la femei." iar dacă femeia e prinsă cu un bărbat:" Aiaaa!? O curva.". Mie una mi se pare cam nedrept ....
De ce înşeală bărbatul? Mulţi zic că recurg la acest lucru pentru că nu sunt complet mulţumiţi alături de parteneră şi vor să facă lucruri noi. Într-o relaţie comunicarea rezolvă totul.
Dacă iubitul meu m-ar înşela prefer să nu aflu şi să nu îmi dea nimic de bănuit pentru că ... nu cred că aş putea trece peste acest aspect!!!!

Etichete: